  • Data: 2011-12-21 14:40:52
    Temat: Re: Ulga na złe długi - procedury
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-21 14:24, Maciek pisze:
    > "Korekta może nastąpić w rozliczeniu za okres rozliczeniowy, w którym
    > upłynął termin określony w ust. 2 pkt 6 (9.01), nie wcześniej niż w
    > rozliczeniu za okres, w którym wierzyciel uzyskał potwierdzenie odbioru
    > przez dłużnika zawiadomienia, o którym mowa ust. 2 pkt 6 (26.12)".
    >
    > Po cholerę jest to drugie zastrzeżenie ("nie wcześniej niż..."), skoro
    > według mnie zawsze data nr 1 > data nr 2?
    Wróć! Mój błąd. Napisane jest wyraźnie "wierzyciel", a ja mam przed
    oczami dłużnika. Czyli data nr 2 to jest termin otrzymania potwierdzenia
    odbioru zawiadomienia wysyłanego dłużnikowi, albo zwrotu korespondencji,
    jeśli dłużnik jej nie odebrał. Zgodnie z przykładem: 26.12 upływa 14 dni
    leżenia poleconego na poczcie, do nadawcy wraca on np. po tygodniu, albo
    i dłużej (bo zwrot idzie chyba zwykłym listem), czyli na upartego może
    zachodzić, że data nr 1 < data nr 2. No i nie ma o czym dyskutować :-)

    Maciek