  • Data: 2011-12-16 20:47:35
    Temat: Re: Ulga na złe długi - procedury
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ....co ma powodować, że "znika" 14-okres, który dłużnik ma na uregulowanie
    > należności?
    Tak na zdrowy rozum, to jeśli nie odebrał, to skąd ma wiedzieć, że ma
    zapłacić? Wim. Tu chodzi o podatki - nie należy szukać sensu ;-)

    > IMVHO właśnie z zapasem na "upewnienie" po swojej stronie (chyba
    > już pisałem, chodzi o możliwość spóźnionego zaksięgowania
    > w banku, z różnych przyczyn, ale z datą "wejścia").
    To jeszcze raz zapytam: czy jeśli ten termin (z zapasem) wypadnie na
    początku stycznia, to korektę można zrobić w deklaracji za grudzień/IV
    kwartał? Czy może to działa tak, że przyjmuję za dzień wprowadzania
    korekty np. 10 styczeń i w związku z tym korektę ujmuję dopiero w
    deklaracji za styczeń?

    Maciek