    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga na remont a potem korekta i zwrot kasy
    Date: Mon, 30 Aug 2004 23:30:48 +0200

    On Mon, 30 Aug 2004, Marsjusz wrote:
    [...]
    >+ od razu "wykiwać"

    Ech, no, podywagowałem sobie skoro tajemniczy byłeś ;)

    >+ może i to tak wygląda, ale wiesz jak to jest z kolegami

    :(

    [...]
    >+ Mam nie tylko niespłacony kominek, ale również ewentualny problem z US

    Pisałem - poczekaj na inne komentarze. Ale IMHO masz problem,
    i to nawet jeśli zapłacisz. Chyba że kompensatę ("wtedy")
    umiesz udowodnić.
    Tak BTW: - grożenie "doniesieniem" też jest przestępstwem (tyle że
    nie skarbowym :>), na .prawo była w tym roku (chyba) dyskusja na ten
    temat. Tyle że grożący może udawać Greka powołując się iż chciał cię
    skłonić do "naprawienia szkody" czyli "zapobieżeniu przestępstwu"...
    (naprawiona "szkoda w Skarbie" + czynny żal udziela ochrony prawnej
    - no bo już nie ma szkody ! :])

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)