    From: "KriS" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga inwestycyjna
    Date: Fri, 29 Mar 2002 08:25:26 +0100

    > Przez trzy lata nie można sprzedać żeby nie stracić ulgi
    inwestycyjnej.Liczy
    > się od następnego roku po skorzystaniu z ulgi czyli 2000 2001 2002 i
    > w Styczniu 2003 możesz sprzedać bez utraty odpisu.
    > Oczywiście jeśli nie korzystałeś z premii inwestycyjnej bo jeśli z nie
    > skorzystałeś to przesuwa się o kolejny rok.

    Dzięki za informacje - mółbym jednak prosić o informację gdzie szukać
    konkretnych przepisów - szczególnie w kwestii tej premii inwestycyjnej. Czy
    rzeczywiście wszystko przesuwa się o rok jeżeli skorzystałem z premii? A
    jeżeli jednak sprzedam w 2003 roku to stracę odpis z tytułu ulgii czy tylko
    premii?

    Jeszcze raz dzięki,

    Kris