  • Data: 2002-03-28 07:32:41
    Temat: Re: Ulga inwestycyjna
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KriS" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a7t2a6$db4$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Ile lat mam obowiązek posiadać w firmie środek trwały kupiony z
    > wykorzystaniem ulgi inwestycyjnej (w 1999 roku)?
    >
    > Dzięki za odpowiedź!
    >
    > Kris
    Przez trzy lata nie można sprzedać żeby nie stracić ulgi inwestycyjnej.Liczy
    się od następnego roku po skorzystaniu z ulgi czyli 2000 2001 2002 i
    w Styczniu 2003 możesz sprzedać bez utraty odpisu.
    Oczywiście jeśli nie korzystałeś z premii inwestycyjnej bo jeśli z nie
    skorzystałeś to przesuwa się o kolejny rok.
    Jolka