    From: g...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga budowlana, sprzedaż starego mieszkania i problemy
    Date: 28 Mar 2003 07:38:27 +0100

    Mialam bardzo podobny przypadek. Z informacji uzyskanych w US mam
    potwierdzenie, ze MF dopuszcza splate kredytu hipotecznego zaciagnietego na
    zakup nowego mieszkania jako wykorzystanie pieniedzy ze sprzedazy starego
    mieszkania przed uplywem 5 lat. Jednak upewnilabym sie w swoim macierzystym US
    jak oni to widza (co wlasnie zrobilam) i wtedy 100% pewnosc. Nie wiem natomiast
    czy korzystasz z duzej ulgi budowlanej. Problemem pozostaje, jezeli z niej
    korzystasz to czy powinienes sobie taka ulge, czesc za 2000 rok, pomniejszyc o
    10% kwoty ze sprzedazy mieszkania w 2000 roku. Jezeli masz watpliwosci to
    jednak odsylam do macierzystego US i do serwisow prawnych w i-necie, gdzie po
    opisaniu swojego problemu mozesz uzyskac porade prawna, oczywiscie platna, ale
    w sumie oplaca sie :)
    basia