  • Data: 2004-01-18 08:14:16
    Temat: Re: Udostępnianie i VAT
    Od: KowaL <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > On Sat, 17 Jan 2004, KowaL wrote:
    > Moment.
    > Jeśli NIE JESTEŚ VATowcem, to VATu nie widzisz !
    > Ani go nie wyróżniasz na f-rze zakupu (płacisz "całość brutto"
    > i owa "całość" to twój koszt !), ani nie doliczasz drugi raz
    > do RACHUNKU dla klienta !
    OK. To znaczy, że ja cenę łącza doliczam do kosztów uzyslania a od
    klientów pobieram jakąś kwotę za łącze (bez wyszczególnionego VAT)? A
    może pobieram jakąś kwotę + VAT? Proszę o jakieś namiary na literaturę
    gdzie można poczytać na ten temat. Zastrzegam, że niejestem prawnikiem
    więc chciałbym żeby to było napisane w taki sposób żebym to zrozumiał:-)

    > Najpierw napisz jak robisz. Bo a nuż dowiemy się czegoś ciekawego ;)
    > (a ty polecisz z korektami :))
    Z korektami jeszcze nie będę musiał lecieć bo cała ta sytuacja jest
    hipotetyczna. Przymierzam się do otworzenia firmy i zastanawiam się co
    będzie dla mnie najleprze. Zostać VATowcem czy nie?