eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUbezpieczenie samochodu (nie w srodkach trwalych) a koszty uzyskania przychodu › Re: Ubezpieczenie samochodu (nie w srodkach trwalych) a koszty uzyskania przychodu
  • Data: 2003-04-25 08:17:14
    Temat: Re: Ubezpieczenie samochodu (nie w srodkach trwalych) a koszty uzyskania przychodu
    Od: "mirro" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to 1000 eur to chyba nie dokładnie przeczytałeś albo ja coś nie
    zrozumiałam
    > to było kiedyś 10000 euro ale teraz jest 20000 euro i to jest limit .

    Oczywiscie omsknelo mi sie jedno zero - chodzilo o 10.000 EURO

    Wracam do pytanka: czy zaliczam cala kwote (ktora jest nie wieksza niz kwota
    wynikajaca z kilomentrowki), czy stosuje wspomniana metode. Dodaj tylko, ze
    samochod kosztowal w przyblizeniu 8.000 EURO i nie jest w srodkach trwalych.

    > Jak najbardziej możesz zaliczyć w koszty w nastęnym roku stosujesz metodę
    > memoriałową wiec zaliczasz co miesiąc odpowiednią ratę do końca polisy

    Dziekuje za odpowiedz

    Mirek