    From: "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: UWAGA na wirusa
    Date: Tue, 23 Apr 2002 00:36:40 +0200

    Użytkownik "Ryszard G" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:aa20v2$fa1$1@news.tpi.pl...
    > witam,
    > wiem, że NTG
    >
    > otrzymałem od znajomego wiadomość, która może jeszcze komuś się przyda:
    >
    > Nowy wirus wędruje przy pomocy MSN messenger. Nazywa się jdbgmgr.exe i
    > przenosi automatycznie za pomocą Messengera oraz książki adresowej. Nie
    > wykrywa go McAfee ani Norton, pozostaje w uśpieniu przez 14 dni

    No...mój kurwa śpi juz miesiąc

    --
    Pozdrówka,
    Irek Makowski [Fencer by (s)word]

    P.S. A w ogóle to skądeś się Ty tutaj wzion Ryniek. Ha ?! Sprawdź Ty se
    chłopie w słowniku co to znaczy hoax po angielsku i będziesz wiedział
    jakiego wirusa usunąłes.

    A to dla reszty:

    AVERT HOAX Notice!!

    McAfee AVERT Labs would like to inform you of a new email HOAX.

    This email message is just a HOAX. Although, the JDBGMGR.EXE file may become
    infected by a number of valid viruses (most commonly W32/Magistr@MM, the
    details of this HOAX message are not based on actual events.

    We are advising users who receive the email to delete the message and DO NOT
    pass it on as this is how an email HOAX propagates.

    i jeszcze raz :