  • Data: 2002-04-23 17:32:11
    Temat: Re: UWAGA na wirusa
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem - tylko mialem problem z aspirynš bo mialem tylko AspirynC - ale
    > weszla do napędu ZIP-a.
    > --

    Fakt, że się wygłupiłem z tym usuwaniem pliku i alarmowaniem grupy :(
    Kumpel i grupa miały niezłą zabawę.
    Aspiryna nie była mi potrzebna :)

    Przepraszam za niepotrzebne zamieszanie.

    Dziękuję za życzliwe uwagi.
    Szkoda tylko, że w śród nich nie było takiej:
    "Jest to jeden ze składników wirtualnej maszyny Javy. Najlepiej
    przywróć oryginalny plik z komputera z identycznym systemem
    operacyjnym."
    Plik znalazłem w cab'ie na dysku instalacyjnym.

    pozdrawiam
    Ryszard G.