  • Data: 2005-10-05 17:55:11
    Temat: Re: US w waszych opiniach
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Monika" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:54d1.0000041d.4343c598@newsgate.onet.pl...
    >W swojej pracy jak najbardziej mam dosc czesty kontak z Urzedami Skarbowymi
    > wiecie co z roku na rok obserwuje ze osoby tam pracujace lagodnieją można
    > z nimi
    > po ludzku porozmawiac, cos wytlumacza itp. czy tez to zauwazyliscie czy
    > tylko ja
    > jestem szczesciarą
    > pozdrawiam Monia
    >
    > --

    bylem w US dwa razy od zalozenia DG (bo wszystko robi biuro ksiegowe)
    i musze powiedziec ze wrazenia jak najbardziej ok.
    Po pierwszym miesiacu mialem wpadke bo na przelewie do US wpisalem zly NIP i
    poszedlem im to powiedzic (zeby probolemow nie bylo),
    babki wziely wydruk potwierdzenia przelewu z moja reczna poprawka nipu i ok.
    Bez zadnych smiechow, krzywienia sie, zloszczenia, zupelnie jak nie w
    urzedzie :-)

    W ZUS nie bylem, nie wypowiadam sie.

    W UM gdy skladalem wniosek o wpis do EDG bylo ok, tlumaczyli co i jak,
    pomagali szukac kodow PKD.

    GUS (wawa) - troche kolejki duze, ale w sumie tez milo.

    chyba czasy sie zmieniaja, ale to dobrze...

    pzdr
    pit.