    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: US prowadzi postepowanie KS a ja jestem prostytutk
    Date: Sun, 18 Sep 2005 16:13:58 +0200

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:dg9l1s$g9n$1@opal.futuro.pl...
    > Nie moge olac bo mamy w kraju teraz i firme i spora posiadlosc,
    > moze ktos wie
    > gdzie sie na US poskarzyc, (tak na marginesie to w zeszlym roku po
    > wejsciu do UE
    > pytalem pisemnie US jak mam ksiegowac dochody z prostytucji i
    > dostalem
    > odpowiedz ze najpier musze miec to wpisane do dzialalnosci
    > gospodarczej w
    > zgloszeniu w UM ale tam odpowiezieli ze nie ma takiej kategori
    > dzialalnosci) TO
    > DOPIERO PARANOJA teraz zamiast zaplacic normalnioe podatek powiedzmy
> [...]

    Ja bym jednak olal. Jesli bylo by mozliwe, to bym sprzedal posiadlosc,
    jacht i samochody (wirtualnie), o ile masz na tyle zaufana osobe.
    Firme takze bym przepisal. Mam wrazenie, ze jak zaczniesz z "nimi"
    negocjowac, wdawac sie w przepychanki, to sie nie odczepia, i nie
    bedziesz miec spokoju przez miesiace lub lata... A tak to tylko koszty
    sprzedazy, i spokoj az do przedawnienia ich zapedow. No chyba, ze gra
    nie warta swieczki, czyli, ze to co mozesz stracic w sporze z US jest
    tego samego rzedu, co koszty tych pozorowanych transakcji.

    marekz