  • Data: 2004-01-25 19:19:41
    Temat: Re: ULGA REMONT/BUD
    Od: "ddd" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Czy mogę sobie to odliczyć od przychodu lub podatku, jeśli nie jestem
    > właścicielem ani najemcą mieszkania ? Właścicielką jest przyszła żona,
    która
    > mało zarabia.
    Niestety ale jeśli nie jesteście małżeństwem, a Ty nie masz prawa do lokalu
    to nie możesz odliczać sum wydanych na ten remont.
    > 2. Ile wynosi limit odliczeń z tytułu takich dupereli ? Z tego co wiem to
    za
    > rok 2004 można mieć faktury z 2004 (a pewnie będzie ich sporo) i za
    poprzedni
    > 2003.

    Jeśli o to chodzi to 4750 zł, to jest kwota podatku, który można odpisać,
    czyli kwota jaką można wydać to 4750/0,19=25000. Jest to limit 3 letni,
    czyli obowiązuje w latach 2003-2005.