  • Data: 2005-04-23 12:49:34
    Temat: Re: UK - netto czy brutto
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin wrote:
    > Witam
    >
    > Czy przychody z umowy o pracę w Wielkiej Brytani wykazuje do PIT-u netto (tyle
    > co wpłynęło do banku) czy brutto (według informacji otrzymanej od pracodawcy)?

    brutto

    > Na informacji od pracodawcy w UK mam też kwotę zapłaconego podatku. Rozumiem,
    > że wykazuje ja w pozycji 167 w PIT 36?

    no nie do końca, radzę ci wpaść do jakieś firmy rozliczającej zarobki
    zagraniczne

    > Czy w KUP mogę wykazać 30 diet x 32 GBP. Jeżeli tak to jakim kursem? NBP na
    > koniec roku?

    nie. 30 diet x 32 GBP nie podlega opodatkowaniu, po prostu o tyle
    pomniejszasz kwotę, którą zarobiłeś. Ona dla US nie istnieje.
    Uwaga te 30 diet to jest zakażdy dzień pracy, czyli jak pracowałeś
    tylko 25 dni, to przysługuje ci tylko 25 diet.