  • Data: 2003-06-05 09:35:48
    Temat: Re: Transport na SADzie przy warunkach EXW
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.194907f9e4ed920a989686@news.tpi.pl...
    > Nie zgadza sie pole 22 SADu (wartosc faktury) z rzeczywista calkowita
    > wartoscia faktury (ktora uwzglednia rowniez transport). Z tego co do tej
    > pory ustalilem to po prostu bledem w takiej sytuacji bylo (bylo bo to juz
    > sie stalo, teraz kwestia odkrecenia) wpisanie do SADu warunkow EXW, mimo >
    ze takie byly na fakturze. W kazdym razie bede wdzieczny za dalsze
    > opinie. Dzieki.

    Też mi się tak wydaje. EXW jest wtedy, kiedy Ty pokrywasz koszty transportu,
    bo odbierasz towar z zakładu dostawcy. Nie ma wówczas miejsca na koszty
    transportu na fakturze. Rubryka 22 powinna w każdym wypadku zawierać taką
    kwotę jak na fakturze.

    To tyle na podstawie mojej skromnej praktycznej wiedzy.

    Pozdrawiam,
    BaLab