  • Data: 2009-02-08 20:21:09
    Temat: Re: Terminowość ZUS a bank pocztowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail s...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Istnieje coś takiego jak termin wpłaty powodujący nieważność, istnieją
    > opłaty za nieterminowe wpłacenie. Jeśli wpłaty są nieważne to pewnie
    > takie nieważne wpłaty trzeba wycofać. Co by się na przykład stało,
    > jakby ktoś na początku nieważnie wpłacił, a potem przez wiele lat
    > opłacał i o niczym nie wiedział. Każdy stara się terminowo odbierać
    > należności, ale nie popadajmy w przesadę.

    czytajac twój post wpadam w kompleksy - bo nic z tego nie rozumiem.
    Mozesz wyjasnic jak 7 latkowi? Ale bez tekstów typu "nie popadajmy w
    przesade" bo moim zdaniem to ZUs popada w przesade odmawiajac wyplaty
    zasiłku np. za niedoplate w wysokosci 50 gr czy tez wlasnie za jednodniowe
    spoźnienie z platnoscia. W koncu ZUs to nie jakas prywatna firma - zostali
    powolani po to aby uczciwie dzielic nasze pieniadze - takie postepowanie
    srednio mi sie wydaje uczciwe - wiec nie przesadzajmy! :)

    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"