    From: molla <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Termin pierwszej wizyty w US i ZUS
    Date: Fri, 28 Aug 2009 05:06:49 -0700 (PDT)

    Wg mnie to zalezy od osoby która dokonuje wpisu. mnie pan sam
    zaproponował to rozwiązanie, kiedy oznajmiłam, ze muszę zgłosic się
    galopem z załatwionymi dokumentami rejestracyjnymi do mojej instytucji
    kontraktującej, zebym mogła załatwic ostatecznie kwestię dotacji na
    działność.
    Czytając tytułowy post zwróciłam na jedno uwagę, ja bym zaczeła
    rejestrować działność 20 wrzesnia i rozpoczeła działność 1
    pażdziernika. Jak rozpoczniesz 20 wrzesnia i tak pełna składka
    zdrowotna do zapłacenia.
    Jesli by sie uprzeć, to przy odrobinie szczęscia, asertywnosci lub
    stanowczości dałoby sie zarejestrowac w poniedziałek i zacząć działkę
    od 1 września. Ale takie sprężenie się może paść ofiara inercji
    własciwej naszym urzedem, przecież zanim oni to EDG1 poprzesylają to
    ty sam wszystko byś obleciał. Powiadomi urząd o działności, wybrał
    forme opodatkowania, złgosił siebie jako płatnika i ubezpieczonego,
    dorzucił uaktualnienie NIP1 w sprawie nr kont i ewnetualnie księgi w
    ciagu 1-2 dni i już.

    megalotto.pl- Wyniki lotto