    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Termin pierwszej wizyty w US i ZUS
    Date: Thu, 27 Aug 2009 11:19:39 +0200
    Sender: g...@b...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > To jest data od której *można* "legalnie" rozpocząć DG, a przynajmniej
    > nie wiem, aby coś się zmieniło w tej kwestii :)

    ano się zmieniło;> to to 1,5 okienka, jak ktoś określił:> jak chcesz
    rozpocząć poźniej, to pofatyguje sie wpierw do gminy, dokonaj stosownych
    zmian, a gmina przekaże to odpowiednim urzędom. W innej sytuacji
    przyjmuje sie, że prowadzisz działalność od dnia zaznaczonego we wniosku

    > A dla odmiany te terminy biegną od faktycznego rozpoczęcia DG.

    tylko ze nasze urzędy przyjmują, że data faktycznego rozpoczęcia
    działalnośći biegnie od daty podanej we wniosku

    nie wiem, za jaką karę uraczono nas tym jednym okienkiem