    From: molla <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Termin pierwszej wizyty w US i ZUS
    Date: Wed, 26 Aug 2009 00:25:03 -0700 (PDT)

    Witam wszstkich grupowiczów
    Ja to nazywam instytucją półtorej okienka. Mam swieże wspomnienia z
    własnej pielgrzymki po urzędach.
    ulepszenia widzę tylko w zniesieniu opłaty za wpis do EDG. Złożyłam
    wypełniony druk EDG! w wydziale hadlu, dostałam wpis na nastepny
    dzień, poprosiłam o kopie z którą pomaszerowałam do Urzedu
    statystycznego, regon miałam za godzinę, gdybym czekala na system
    łaczności między urzedami nr regon dostałabym za tydzień. Potem
    wycieczka do US celem zgłoszenia rozpoczecia działalnosci oraz
    zgłoszenia się do Vatu. no przecież mogłabym to załatwić za sprawą
    edg1, ale tego nikt nie zmienił w we własciwych ustawach.
    a zapomniałabym- nie ma wpisu nie ma nr konta, umowy z księgową, to
    jeszcze jedna wycieczka z wypełnionym NIP1, ale to i zgłoszenie jako
    osoby ubezpieczonej załatwia już ksiegowa.
    no i tak wygląda jedo okienko.