  • Data: 2003-04-05 06:36:27
    Temat: Re: Temat
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Ależ oczywiście - jeśli zajdzie przypadek o którym podywago-
    > wałem :) sobie, czyli będzie to nowy kibel ze złotą armaturą :|
    > Już zauważyłem że próbując okazać gdzie jest problem (w tym, że
    > US się przyczepi *tylko* jeśli będzie szansa wykazania że *rzeczywiście*
    > nastapiła zmiana jakościowa) wystraszyłem Agatę :)

    Hmm...jakos dla mnie kibel ze złota armaturą tak samo spełnia swoja
    funkcję jak kibel ze zwykłą. Na pewno nie lepiej, a może i gorzej
    (strach że ktos spod tyłka ukradnie :-)))
    Może walory estetyczne inne, ale mnie sie wydaje że tego złota tam nie
    widać (armatura to na pewno nie deska klozetowa :-) ) a defekuje się tak
    samo jak na zwykłym kibelku za 2 stówy :-)

    Bo przecież warunkiem modernizacji/ulepszenia jest aby nowe było lepsze
    w uzytkowaniu niż stare, ewentualnie miało inną, nową funkcję.
    Lepsze, niekoniecznie droższe :-)

    Odniesmy to chociaz do komputerów - przecież mój 10-gigowy dysk kupiony
    pare lat temu kosztował drożej a był mniejszy i wolniejszy niż kupiony
    wczoraj 40-gigowy :-)
    40 giga to dzis żaden luksus, 10 giga pare lat temu to był luksus że
    chej, nikt znajomy takiego nie miał i wszyscy mi zazdrościli :-)

    Może dajcie koledzy i koleżanki spokój kibelkowi ze złota armaturą,
    przykład jak kula w płot :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk