  • Data: 2002-04-04 19:55:21
    Temat: Re: Techniczne: Jak z NIPu US...
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    NIP-4,

    > OK, jest to mozliwe, ponieważ jak napisałem na początku wątku,
    pierwwsze
    > decyzje dla spółek były w formacie xxx-xxx-xx-xx, ale po jakimś
    niedługim
    > okresie wszystkie są w formacie xxx-xx-xx-xxx i jest tak do dnia
    > dzisiejszego.

    W Dz.U Nr16/99 poz.144 jest RMF w sprawie wykonania
    niektórych przepisów ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji
    podatników i płatników.
    Na formularzach zgłoszeniowych (załączniki do rozporządzenia)
    są kratki w różnych formatach dla
    osób fizycznych prowadzących/nie prowadzących i dla prawnych...
    Ale niby dlaczego US miałby sie do tego stosować :-))))
    Nigdzie nie jest napisane, że numer ma być nadany
    w takim zapisie jak na zgłoszeniu.
    Stąd takie "decyzje" w różnych formatach.