    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Tabela zdrowotnych
    Date: 4 Nov 2008 20:29:37 GMT

    MD w <news:geqa2j$401$1@news.onet.pl>:

    > A taka gustowna tabelka?
    > http://www.pit.pl/odliczenia_skladek_zus_291.php

    Hihihi:

    <http://www.pit.pl/kalkulator-ZUS/index.php>

    A ta tabelka podana przez Ciebie jest do luftu [1] ;P
    Trza sie wczytać w komentarz...

    [1] Mnie akurat nie przeszkadza, bo opłacam składki jakieś 10 dni
    wcześniej (czyli ostatniego dnia miesiąca zlecam przelew) i taką
    samą tabelkę do "spowiedzi z Pit-36 za 2007" zarządzonej przez US we
    wrześniu załączyłem -- ale się nacmokali :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]