    From: "pieg" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: TANI ZUS - czy to ma sens?
    Date: Wed, 17 May 2006 23:29:02 +0200

    Użytkownik "Monika" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e4ep70$7cn$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie. Prowadze malutka dzialalnosc gospodarcza
    > i szukam sposobu na obnizenia skladek ZUS.
    > Na Internecie roi sie do propozycji typu: "Tani ZUS",
    > "Mniejsze skladki" itp. Czy pakowanie sie w taka
    > operacje ma sens i jak to mniej wiecej wyglada
    > z punktu formalnego?
    >
    > Napisalam do jednej firmy, ktora oferuje
    > tego typu "patent" i otrzymalam taka oto odpowiedz:
    >
    > "Jest to umowa o pracę nakładczą Pani płaci musi się wyrejestrować
    > wszystkie dotychczas płacone składki i zarejestrować tylko zdrowotne,
    które
> [...]

    Witam,
    zwroc uwage na to, ze dokument RMUA nie potwierdza faktu, ze skladki na
    ubezpieczenia spoleczne zostaly zaplacone. Czy oprocz RMUA beda przesylac Ci
    np kopie potwierdzen przelewow? Bo jaka bedziesz miec pewnosc, ze firma
    zaplaci za Ciebie skladki a nie "schowa" pieniadze do kieszeni? Ja
    zastanowilabym sie powaznie nad tym, poniewaz oszustow w naszym kraju nie
    brakuje.
    pozdrawiam
    pieg