  • Data: 2003-12-02 22:55:28
    Temat: Re: Struktura zakupu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Dec 2003, Rysiek wrote:

    >+ Witam,
    >+ rozliczam się strukturą zakupów (KPiR).
    >+ W listopadzie nie miałem zakupów towarów handlowych .
    >+ Jak powinienem w takim razie wyliczyć strukturę zakupów ?

    IMHO - uwaga: IM*H*O, dywaguję i podkreślam z tekstem w ręce:

    ++++
    Art. 30. 1. Podatnicy świadczący usługi w zakresie handlu, którzy
    dokonują sprzedaży opodatkowanej i zwolnionej od podatku lub
    opodatkowanej różnymi stawkami, a nie są obowiązani do prowadzenia
    ewidencji, o której mowa w art. 29 ust. 1, mogą w celu obliczenia
    podatku należnego dokonać podziału sprzedaży w danym miesiącu
    w proporcjach wynikających z udokumentowanych zakupów z tego miesiąca,
    w którym dokonano zakupu. [...cięcie, choć reszta też ważna...]
    ----

    No to w którym miesiącu dokonałeś zakupu ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)