  • Data: 2009-04-27 07:04:29
    Temat: Re: Straty z lat ubiegłych
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak, racja. Wiec tak czy inaczej, na odliczenie drugiego 50% z 2004
    > szans autor watku juz nie ma

    No cóż, tak myślałem.

    Myślałem, ze może jest jakiś myk np. z przesunięciem amortyzacji, ale chyba
    nie.

    Rozumiem, że mogę sobie odjąć stratę np. 50% z 2005 roku od dochodu, który
    mi wyszedł za np. II kwartał 2009. PITów 5 już się nie wysyła, ale w rocznym
    to się ładnie wyrówna? Tzn. chodzi mi o to czy mogę już teraz zapłacić
    zaliczkę pomniejszoną o straty z lat ubiegłych, czy może dopiero na koniec
    roku? Tylko co wtedy jak wyjdzie nadpłata z DG, domagać się zwrotu? Chyba
    lepiej jak sobie teraz odejmę, tylko czy tak można?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM