  • Data: 2004-01-12 12:56:02
    Temat: Re: Straty-Spolka z.o.o.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > On Sat, 10 Jan 2004 c...@p...onet.pl wrote:
    > [...]
    >

    > Tak trochę "obok": wiesz że jeśli *w tym roku* to pożyczki
    > dla spółki nie są już objęte PCC ? (zawsze coś, a logiki
    > poprzednio w tym nie było !).

    Hmm...
    Jakos tak Gotfrydzie mi wychodzi że pozyczka wspólnika dla spółki
    kwalifikuje się pod opodatkowanie jako "umowa spółki" a nie pożyczki w
    ogole - inna działka. I nie jest wymieniona w zwolnieniach. A przypadek
    szczególny wypadałoby szczególnie zwolnić ;-)

    Pozyczki takie opodatkowane były i są jak podniesienie/dopłaty do
    kapitału. Liczą sie nawet do skali jaką sie te dopłaty opodatkowuje
    (wlicza sie wszystkie wpłaty, dopłaty i pozyczki od początku istnienia
    spółki, liczy podatek, odejmuje ten juz zapłacony i reszta to jest
    podatek od naszej ostatniej pozyczki).

    Ale mogę z Tobą popolimeryzować ;-)

    Maddy

    --