  • Data: 2009-07-03 20:50:55
    Temat: Re: Srodek trwaly - problem z amortyzacja.
    Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest darmowe biuro porad.
    > Wymieniamy się tu wiedzą i doświadczenie ale sporo w tym też rozrywki.
    > Pomagamy sobie nawzajem rozumieć przepisy.

    Rozumiem. Nastepnym razem kiedy zobacze temat "w temacie" na ktorym sie znam,
    tj. np sieci komputerowe, to wrzuce czlowiekowi, ktory ma jakis maly problem z
    prostym rozwiazaniem, o ktorym bede mial pojecia i ktore jest do napisania w
    ciagu 2 minut i sprawa do zamkniecia, zeby poczytal sobie o warstwach
    transmisji danych i przeliczyl pare rzecy z jezyka szesnastkowego na binarny.
    Bo w koncu jak podstawy zrozumie, to dalej juz jak z platka. Co bedzie sie
    czubek dopominal konkretnej pomocy. Wariat jakis...
    Grupy dyskusyjne nie sa od otrzymywania pomocy (i jej udzielania), tylko od
    udowadniania ludziom jacy sa ciency.

    Jesli ta grupa ma jakis niesamowity kodeks, ktory zabrania udzielac odopwiedzi,
    to ok. Przyjmuje do wiadomosci - mnie sie zawsze wydawalo, ze nalezy wlaczyc
    najpierw google i poszukac, a jesli sie nei znajdzie (nie znalazlem), to nie
    jest niczym zdroznym zapytac.
    Skoro jest, to przepraszam, wiecej nie bede.

    pozdrawiam,
    Kuba