  • Data: 2003-05-14 20:10:59
    Temat: Re: Środek trwały...
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze - jeżeli jestes na KPIR (jak sądzę) to ten komputer musisz
    > wrowadzic i tak do ewidencji wyposażenia jeżeli będzie kosztował więcej
    > niz 1500zł.
    > Kiedy zamkniesz działalnośc od wyposażenia płacisz podatek - wlicza sie
    > je do remanentu końcowego - środków trwałych nie wlicza się.

    Czy dobrze więc rozumuję:
    nie muszę sprzętu poniżej 1500 zł wpisywać do żadnej ewidencji?
    Nie muszę więc po zamknięciu firmy się z niego rozliczać?
    Moge wiec taki sprzet wyrzucić przez okno, oddać kolezance, itp.
    i nikt nie moze mnie z tego rozliczac?
    Albo jak mi się taki sprzęt - np. kalkulator za 100 zł - zepsuje,
    to nie muszę robić żadnych protokołów zniszczenia, tylko
    spokojnie wyrzycam do smieci i kupuje nowy.
    Dobrze rozumuje?

    Maddy - po co wiec ktos chcialby wpisywac rozne drobiazgi
    do EST, mimo braku takietgo obowiazku?

    Dzieki,

    latet