  • Data: 2005-01-07 17:59:08
    Temat: Re: Sprzedaży Ś.T. co na fakturze?.
    Od: "sluchacz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > określony w klasyfikacjach wydanych na podstawie przepisów
    > o statystyce publicznej, chyba że ustawa lub przepisy
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > wykonawcze do ustawy nie powołują tego symbolu.
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > W tym przypadku należy podać przepis, na podstawie którego
    > podatnik stosuje zwolnienie lub obniżoną stawkę podatku.
    > ---

    > http://podatki.pl/bap1.php/270404.htm
    > Przeczytaj par.8, w szczególności punkt .1.5 :)

    > Popatrz na podkreslony tekst w cytacie wyżej: czy
    > par.8.1.5 rozporządzenia powołuje się na PKWiU ? ;)

    Muszę przyznać, że "troszkę" to skomplikowane (myślałem, że ktoś poda mi
    suchą formułkę, ale niestety nie ma tak łatwo...), lecz z tego co napisałeś
    wnioskuję , że na fakturze powinienem wpisać:
    "Zwolniony z VAT na podstawie Art. 43 ust.2 pkt. 2 Ustawy z dnia
    11.03.2004r." tak?, czy może mam powołać się na rozporządzenie M.F. z dnia
    27.04.2004r. § 8 pkt.1 ust. 5.

    > Popatrz na podkreslony tekst w cytacie wyżej: czy
    > par.8.1.5 rozporządzenia powołuje się na PKWiU ? ;)

    A jeśli mimo to, wpiszę PKWiU (w tym przypadku 34.10.25-00.12), to chyba
    nic się nie stanie?.
    pzdr.