  • Data: 2005-11-28 13:30:44
    Temat: Re: Sprzedaż wysyłkowa - jak fakturować
    Od: "Langi" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niestety nie znajdziesz jasnej odpowiedzi, bo kazdy urzad skarbowy
    interpetuje sobie inaczej, ja dzis zlozylem wniosek o interpretacje, "na
    gebe" dowiedzialem ze moge pisac zw. tez mam dylemat co robic czy pisac 22%
    czy pisac zw. zwlaszcza ze nie wiem jak ktos ten wniosek zinterpretuje, a
    czas oczekiwania to ok. 3 miesiace, zwlaszcza ze sprawa dotyczy vatu a to
    wlasnie z vatem jest najwiecej problemow i wnioskow.

    --
    pozdrawiam Paweł