    From: "Hatson" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż w UE i faktura z 0 VAT.
    Date: Tue, 9 Jan 2007 23:30:05 +0100

    > Jemu wystarcza, bo sam jest sprzedawcą.
    > Stosowne dokumenty może sam "wyprodukować"
    > US też to może wystarczyć, bo tak będzie wynikać
    > z dokumentów. Ale w Twoim wypadku będzie
    > ciężej udowodnić jaki jest stan faktyczny.

    No jestem w kropce bo nigdzie nie ma mowy
    na temat podobnego przypadku jak moj.
    Wszedzie jest mowa o potwierdzeniu dostawy do kraju UE.
    No ale ja sam odbieram ten towar z terenu PL.
    Tez to jakies kretynskie jest. Przeciez jest adres na fakturze,
    jest Nip UE, ktory mozna sprawdzic. Po co takie komplikacje.
    Nie wiem co mam zrobic.

    Pawel