  • Data: 2003-05-28 21:10:30
    Temat: Re: Sprzedaz samochodu firmie męża za 1zł
    Od: "mmm" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam i proszę o poradę.

    Witam!

    > Mam zarejestrowanego na siebie malucha, którym jeżdzi właściwie mój
    > świeżo poślubiony mąż, prowadzący działalność gospodarczą.

    No to wszystkiego najlepszego ;)

    > Ponieważ maluch wymaga od nas wydatków na naprawy, kombinujemy, jak tu
    > wciągnąc te wydatki w koszty firmy, ale _nie jako kilometrówkę_.

    IMO nie da się inaczej.. tylko kiloemtrówka :), no chyba, że miałabyś
    ciężarówkę (czyli autko z homologAVCJĄ NA CIĘŻAROWY), ale nie masz :)

    > Mogę fikcyjnie sprzedać firmie męża autko za złotówkę - ale, czy wtedy
    > nie czepi się urząd skarbowy? Czy maluch może być samochodem firmowym?
    > Czy koszty napraw i paliwa będzie można wtedy odliczyć?

    Oj czepi się, czepi :)

    > Krótko mówiąc - chodzi o to, jak najrozsądniej załatwić, aby moje
    > panieskie autko można było wliczyć w koszty działalności gospodarczej?

    Bezpłatne użyczenie na tę firmę napisz, i Twój maz bedzie mogl sobie robic
    kiloetrowke. Inaczej sie nie da :(