  • Data: 2005-09-09 06:03:35
    Temat: Re: Sprzedaż poniżej kosztu zakupu
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sgs" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:432002f8$0$6503$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Witam,
    >
    > Składając ofertę Klientowi nie mogę dać innej ceny poza katalogową.
    Wiedząc
    > zę inne firmy składające mu oferty mogą tej zasady nie przestrzegać,
    > chciałabym zaproponować mu sprzedaż np towaru X wartego np 2000 zł. za 1
    zł.
    > Moje pytanie dotyczy tego czy mogę tak zrobć i czy U.Skarbowy może mnie
    > ukarac za takie "prezenty"?
    >
    > Podrawiam
    > Kasia
    >
    > [wysylam jeszcze raz bo poprzedni temat brzmiał spamersko]

    IMO nie powinien,
    sam ustalasz marże we własnej firmie i zawsze mozesz cos sprzedaz
    kontrahentowi z duzym rabatem, aby np. nawiązać dalszą współpracę na której
    dopiero zarobisz...

    A chyba najprostrzym przykładem są telefony komórkowe o wartości kilku
    tysięcy sprzedawane po 1 zł....
    :-)

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński