eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprowadzanie towaru z Chin i sprzedawanie go na Allegro › Re: Sprowadzanie towaru z Chin i sprzedawanie go na Allegro
  • Data: 2014-05-17 16:18:23
    Temat: Re: Sprowadzanie towaru z Chin i sprzedawanie go na Allegro
    Od: kostek78 <k...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-05-17 08:30, dddddddd pisze:
    > W dniu 2014-05-17 02:02, kostek78 pisze:
    >> Witam
    >>
    >> 3. Jeżeli ktoś chciałby się tego typu biznesem zajmować, to kiedy
    >> najpóźniej musiałby założyć działalność gospodarczą,
    >
    > myślę że najpóźniej kilka lat temu był na to dobry czas...
    >
    > aby było to
    >> najbardziej korzystne, a zarazem - zgodne z polskim prawem? Jeżeli ktoś
    >> zamówiłby taki towar z Chin, to przecież paczki nie dostanie ani jutro
    >> ani pojutrze... Ani nawet za tydzień... Może za dwa tygodnie by
    >> dostał... Płacić za prowadzenie działalności gospodarczej przez pół
    >> miesiąca, kiedy ktoś wie, że zysku przez ten czas nie ma i nie będzie...
    >> to trochę bez sensu. Czy jest na to jakaś sprytny, ale legalny sposób?
    >
    > 2 tygodnie opłacania obniżonego zusu to nie będzie twój największy
    > problem :)
    >
    >
    >>
    >> 4. Czy ktoś, kto chciałbym się tego typu biznesem zajmować, musi
    >> udzielać polskim klientom gwarancji tak, jak sklep?
    >
    > oprócz gwarancji jest jeszcze niezgodność towaru z umową (czy jak to tam
    > się nazywa teraz), oczywiście te przepisy będą dotyczyły również ciebie
    >
    >>
    >> 5. Jeżeli tak, to jak taka gwarancja miałaby być realizowana? Jeżeli
    >> klientowi sprzęt się popsuje, to osoba zajmująca się importem i
    >> sprzedażą sprzętu wady nie naprawi, a wysyłka do Chin - biorąc po uwagę
    >> niską cenę sprzętu - będzie dla klienta nieopłacalna. Chyba, że to
    >> potencjalny klient będzie musiał wziąć na siebie koszt związany z
    >> wysyłką uszkodzonego egzemplarza? Jak wygląda sprawa z tą gwarancją?
    >
    > klient odda tobie w ramach niezgodności towaru z umową, ty jeśli sam nie
    > naprawisz to dasz klientowi nową sztukę, a jak uzbierasz xxx sztuk, to
    > wyślesz do Chin - wtedy będzie to dla ciebie ekonomicznie najbardziej
    > uzasadnione :)
    > Napiszę ci coś lepszego: ja zajmuję się usługami i jak zainstalowany
    > przeze mnie sprzęt ulega uszkodzeniu, to na własny koszt muszę jechać do
    > klienta, zdemontować go, odesłać do serwisu i zamontować ponownie u
    > klienta. Pomyśl jakie to może generować koszty (jak się gówno sprzedaje)
    >
    >
    >>
    >> 6. O czym jeszcze powinna wiedzieć osoba, która nigdy wcześniej nie
    >> miała do czynienia z importem chińskiego towaru i sprzedawaniem go w
    >> Polsce?
    >
    > Powinna się zastanowić czy w ogóle chce poświęcić swoje życie
    > prowadzeniu DG :)
    >

    + za odpowiedź.

    Pozdrawiam
    kostek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1