  • Data: 2004-12-06 19:24:52
    Temat: Re: Spowiedz ze srodkow....
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    V. X. wrote:
    > Czy jesli zaczne gre na gieldzie to moge sie spodziewac wezwania do U.S.
    > celem wytlumaczenia sie skad pochodza moje srodki? Akurat skonczla mi sie
    > lokata (tzw. ksiazeczka), ktora mialem w jednym z bankow od 8 lat. Przedtem
    > przywiozlem te srodki zza granicy ale nie moge tego udowodnic po takim
    > czasie. Do ilu lat wstecz w razie czego trzeba udowadniac posiadane srodki?

    To zależy ile masz lat.
    Jak się zapytają skąd masz pieniądze na grę na giełdzie to powiesz, że
    książeczki.
    Jak się zapytają skąd miałeś pieniądze na książeczce, to powiedz, że to
    trochę twoich oszczędności z szuflady, trochę przywiozłeś z zagranicy,
    sprzedałeś jakiś antyk po babci i wszystko postanowiłeś wpłacić 8 lat
    temu na książeczkę.
    Pieniądze zarobione za granicą miały dotychczas dosyć wysoki próg,
    którego się w ogóle nie rozliczało. Były zwolnione z podatku i nigdzie
    się ich nie wykazywało.