  • Data: 2008-12-01 11:17:35
    Temat: Re: Spółka ze Stanów przyjmująca płatności z Polski
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Dec 2008, marcin wrote:

    > Pracownik w takim znaczeniu, że NIE partner w interesach jakim jest
    > licencjobiorca. Oczywiste, że nie zastosowałem polskiego znaczenia słowa
    > "pracownik" z KP.
    >
    > Kurna, odczepcie się od pracownika.

    Się odczepiam :)
    Ale w takim razie tak po cichu napisz nam, w jakiej roli miałbyś
    występować Ty. Dla czystej ciekawości i "procesu zrozumienia".

    > Czy teraz spółka z USA może przyjmować płatności na polski rachunek
    > bankowy?

    Pewnie może, jako nierezydent.
    Ale "nieznamsię", nie wiem jakie to pociąga za sobą komplikacje.

    > Zwracam uwagę, że nie chodzi o pozyskanie klienta zaś o wykonanie usługi.

    Zwracam uwagę, że wyciąłeś drugą cześć opisu - czyli o umowie ramowej :)

    > Gdyby im dał tego klienta nawet gratis to go nie wezmą bo wszystkiego zdalnie
    > nie wykonają.

    Doceniam.
    Za to tak na wszelki wypadek tę część ajencyjną bym rozpatrzył na
    wypadek, jakby znalazł się "inny szybki" który zechciałby im świadczyć
    taką samą usługę z jakiegoś powodu przebijając Twoją ofertę.
    Wolno mu, wolny rynek.
    Tylko dlaczego zaraz z "twoimi klientami"? ;)

    pzdr, Gotfryd