  • Data: 2004-07-22 17:35:26
    Temat: Re: Spólka Z o. o. a składka ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Jul 2004, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >+ Hello Gotfryd,
    [...]
    >+ > Chyba się niesłusznie czepiasz Robina: jemu chodziło o DWUKROTNE
    >+ > płacenie składki. Niedawno był wyrok wskazujący iż inne
    [...]
    >+ > rozumieć jednak tak samo jak w SUS i składkę płacić RAZ.
    >+
    >+ Jakieś namiary na ten wyrok?

    Wyrok Sądu Pracy i Ubezpieczeń Społecznych w Tarnowie (ale
    się naszukałem, szukałem nie wiedzieć czemu hasła "NSA" :>),
    z 30 kwietnia br. sygnatura IVU 2327/03, opis był w "Dobrej
    firmie" Rzeczpospolitej z 14 bm. (już jest w płatnych :().
    Wskazywano iż krytyczne było powołanie się w interpretacji
    ministerstwa zdrowia na ... art.8 ustawy o SUS ! (czyli
    bez sensu, jeśli *jednocześnie* twierdzi się iż "tytuły"
    ustala się INACZEJ - a tak twierdzono i IMHO jakieś literalne
    podstawy prawne to ma). No ale skoro minister *odwołał się*
    do art. 8 SUS... to miał pech :)

    Wyrok nie jest prawomocny, ZUS złożył apelację do sądu w Krakowie
    a RP obiecała opisać skutki - pilnuj artykułów w rzeczpospolitej
    (www.rp.pl -> dodatki -> dobra firma)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)