  • Data: 2005-11-04 17:45:37
    Temat: Re: Spółka Jawna- praktycznie
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2b97.000004db.436b5450@newsgate.onet.pl...

    > W zoologicznej wniosek podpisuje Zarząd !

    Ano.
    Każdy z członków zarządu - dlatego podejrzewam że analogicznie w jawnej
    będzie to każdy ze wspólników.

    > Z umowy spółki wynika kto reprezentuje spółkę.

    Na zasadzie analogii sp. z oo - też wiadomo kto reprezentuje spółkę.
    A wnioski musza podpisać wszyscy (tu członkowie zarządu) albo sąd odrzuca i
    już.
    Nawet głupi wniosek ze sprawozdaniem finansowym.