  • Data: 2005-11-09 22:42:52
    Temat: Re: Spółka Jawna- praktycznie
    Od: "Marek" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cyklista <1...@a...net.pl111> napisał(a):

    > a od kiedy to przy rejestracji spólki jawnej potrzebne jest ogłoszenie w
    > monitorze? (ja nic takiego nie zauwazylem jak taka rejestrowalem 2 lata
    > temu, chyba ze to ogloszenie ukazuje sie samo z mocy urzedu i w oplacie
    > za rejestracje)

    Chyba od dawna. Koszt wpisu do rejestru to 1000 zł, ogłoszenia w Monitorze-
    500 zł. (takie kwoty znalazłem gdzieś w sieci), a wynika to chyba z Ustawy z
    dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym:

    "Art. 13. 1. Wpisy do Rejestru podlegają obowiązkowi ogłoszenia w Monitorze
    Sądowym i Gospodarczym, chyba że ustawa stanowi inaczej."