  • Data: 2002-12-07 14:17:05
    Temat: Re: Spadek - zwolnienie podatkowe lokalu
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "buba" <1...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:asssg0$32m$1@news.tpi.pl...
    > chyba do 50m2
    > pzodr

    Myślę, że nieco lepszą odpowiedź uzyskasz w następujący sposób:
    1) Wejdź w wyszukiwarkę
    2) Napisz tam słowo "spadek"
    3) Wybierz "Ustawę o podatku od spadków i darowizn"
    4) Przeczytaj art. 16 tejże ustawy, a najlepiej całość i stosowne
    rozporządzenia wykonawcze.

    To wydaje mi się prostsze, niż zadanie Ci co najmniej kilkunastu pytań o to
    kim jesteś.

    Nie traktuj powyższego jako złośliwość/kpinę, ponieważ udzielenie odpowiedzi
    na tak postawione pytanie nie jest możliwe. Nie ma "się nie płaci". Jest
    natomiast szereg zwolnień przedmiotowych i podmiotowych. Nie wiedząc kim
    jesteś (jaki masz status - nie tylko wobec spadkodawcy, ale wobec tego
    państwa, jaki jest Twój stan posiadania, czy masz zawarte pewne umowy itp
    itd).
    A. Rządkowski