  • Data: 2009-11-25 09:30:12
    Temat: Re: Sorry - źle zapodałem ostatnie pytanie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy pisze:
    > Nie prawda. Boi się, że będzie miał "problemy" co niekoniecznie znaczy,
    > że zrobi coś niezgodnego z prawem.

    No ale się boi i można chyba mu ładnie to wyjaśnić.

    > Na razie nasz kolega uzyskał informacje, że prawo nie zabrania.

    No ale dostał odpowiedź ogólną (pomijam, że w tonie złośliwym od
    niektórych), a potem w tym wątku sprecyzował, że chodzi o DG.

    > Prawdopodobnie sam nie ma pojęcia o co mu chodzi, kolega mu powiedział,
    > że "są problemy" ale nie powiedział jakie, więc on sie pyta nas na
    > grupie zamiast spytać tego tajemniczego kolegi.

    No ale co w tym złego, że chce się u fachowców upewnić?

    > Ale kierowanie pytania na grupę o to co jego kolega miał na myśli jest
    > absurdalne.

    Ale ja nie uważam, że on pyta o myśli kolegi. Ja uważam, że jego pytanie
    brzmi: ,,Czy będą jakieś problemy (jak tak, to jakie), jeżeli kupując
    coś na cele DG za granicą zapłacę kartą?''. Wzmianka o koledze jest
    zupełnie niepotrzebna i ew. tylko wyjaśnia skąd pomysł gościa, że to
    czymś grozi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek