  • Data: 2003-02-22 18:28:30
    Temat: Re: Skradziony samochod
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-02-2003 19:20, Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > IMHO bedziesz mial KUP.

    To zdecydowanie tylko Twoja i zdecydowanie skromna opinia.

    Gdzies ci sie zapodział art. Art. 23. ust.1 pkt 38 UPDOF:
    "Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów: [...]

    48) strat powstałych w wyniku utraty lub likwidacji samochodów oraz
    kosztów ich remontów powypadkowych, jeżeli samochody nie były objęte
    ubezpieczeniem dobrowolnym,[...]"

    To tyle jeżeli chodzi o KUP.

    Naprawdę warto sprawdzić co NIE JEST KUP z mocy ustawy zanim się zacznie
    IMHOwać.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk