    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Skladka na ZUS - skladka pracodawcy
    Date: Wed, 7 Jan 2009 13:42:14 +0100

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 16:09:57 +0100, Bad Behaviour napisał(a):

    > Póki co pracobiorcy świetnie orientują się w rozkładzie długich
    > weekendów na nadchodzący rok i już dawno mają zaplanowane urlopy.
    >
    > Gdyby z takim samym zapałem planowali podnoszenie swojej wydajności
    > pracy to już dawno pod tym względem prześcignęlibyśmy Singapur i Tajwan.

    Z tych Twoich kilku postów wyłania się postać sfrustrowanego
    zakompleksionego bankruta. Pewnie Ci nie wyszedł jakiś "byznes" i masz
    teraz żal do ludzi, grupy pracowniczej.
    Ponadto sam sobie przeczysz ..raz chciałbyś zwalić by pracownicy sami
    wypełniali deklaracje, robili przelewy ZUS, czyli by byli ŚWIADOMI
    biurokracji - a drugim razem masz im za złe że pilnują swoich podstawowych
    praw jak prawo do urlopu. Jesteś nie konskwentny.

    A propo podnoszenia wydajności w pracy ... to coś mi się wydaje że tu
    chodzi o BRAK DOBREJ ORGANIZACJI PRACY - a ta leży po stronie pracodawcy
    przecież. Bo jak wyobrażasz sobie podniesienie wydajności pracy na
    "taśmie"? Możesz ewentualnie jako pracodawca zoptymalizować "układ przy
    taśmie pracowników", "podmianki" czy coś w tym stylu.
    Nie sądzę by pracownicy przychodzili do pracy i sobie ot tak - poszli spać,
    drzemać.