  • Data: 2012-09-22 12:43:21
    Temat: Re: Składka na NFZ
    Od: StS <"sts"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wydaje mi się, że wszystko opisałem dokładnie.
    Płacono za mnie składki po zmianie przepisów
    miałem to robić sam. Nie zrobiłem tego
    nie zauważono tego w NFZcie przez 8 lat,
    ja też nie zdawałem sobie sprawy, że teraz
    jestem zobowiązany do regulowania składek.
    Nie umiem tego lepiej wyjaśnić. Pytałem
    co teraz zrobić by odzyskać uprawnienia
    do świadczeń lekarskich i ile mnie to
    ewentualnie będzie kosztować.