    From: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Siec osiedlowa i VAT
    Date: Sat, 5 Jun 2004 11:00:45 +0000 (UTC)

    Lukasz Goralczyk <l...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Naszla mnie taka drobna watpliwosc. Odnosze wrazenie, ze od 1 maja sieci
    > osiedlowe organizowane przez zapalencow podchodza pod ustawe VAT.
    > Chodzi mi dokladnie o takie sieci, gdzie poza dzieleniem sie laczem, ktos
    > postawil router i go administruje, sa konta poczty elektronicznej, serwer
    > www itd...
    >
    > Generalnie brzydko to pachnie swiadczeniem nieodplatnych uslug (pomijam
    > teraz inne problemy jakie maja takie sieci).
    >
    > Czy uwazacie, ze dobrze mi sie wydaje? Co wiecej, o ile do tej pory mozna
> [...]

    Tzn mi sie wydawalo ze swiadczyc uslugi dostepu mozna tylko poprzez firme
    lub tak jak wspomniano stowarzyszenie, tak aby bylo legalnie. Ale moglo mi
    sie tylko wydawac.

    Sam prowadze stowarzyszenie, i moj dostawca nie potrafi dokladnie powiedziec
    z jakim vatem ma mnie rozliczac.

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :