  • Data: 2004-02-20 17:30:39
    Temat: Re: Sieć komputerowa - brak dowodu zakupu
    Od: "-=Czarek=-" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości: s...@s...zagle.org.pl,
    użytkownik przedstawiający się jako "Samotnik" naskrobał:

    > Nie mają, ale na Twoje życzenie muszą wystawić fakturę.

    Jak mi sprzedawca sklepie nie da paragonu, gdy pójdę sobie kupić np.
    chleb i mleko to może dostać mandat. Musi dać paragon bez mojej prośby.
    Byłem ciekawy czy tutaj jest podobnie.
    Swoją drogą to ten zapis w regulaminie, który jest częścią umowy o
    terminie płatności podanym na fakturze IMHO zmusza ich do wysyłania
    faktur.

    > P.S. Co tak wszyscy nagle zaczęli drążyć ten temat?

    Nie wiem.
    Jakoś nie widziałem podobnych wątków, ale może ślepy jestem :-)

    --
    POzdrawiam,
    *Cezary Śpiewak-Dowbór*

    ]== Gadu-Gadu: 2644148