eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamochód z kratką a VAT od paliwa - wyrok NSA z dnia 9 czerwca 2010 › Re: Samochód z kratką a VAT od paliwa - wyrok NSA z dnia 9 czerwca 2010
  • Data: 2010-06-16 07:44:09
    Temat: Re: Samochód z kratką a VAT od paliwa - wyrok NSA z dnia 9 czerwca 2010
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-15 21:32, Łukasz pisze:
    > Pytałem dzisiaj w salonie citroena ale odesłali mnie do urzędu
    > komunikacji w którym pierwszy właściciel rejestrował auto. Podobno mają
    > tam ksero tej homologacji (jeśli wogóle była). Jutro postaram się tam
    > dodzwonić. Od importera ani producenta nie można uzyskać takiego duplikatu.
    W sumie dziwne. W Fordzie wystawili mi wyciąg ze świadectwa homologacji
    praktycznie od ręki. No może przesadzam: zadzwoniłem do dilera z prośbą
    o udostępnienie świadectwa, stwierdzili że minęło już 5 lat, a oni tyle
    czasu mają na przechowywanie dokumentów i potem je niszczą, ale
    skontaktują się z centralą, następnego dnia dostałem mailem pdfa z
    wyciągiem. Samochód z 2000 roku.
    Maciek