    From: "Jacek Orlowski" <J...@O...Com.SpamRemove>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód po leasingu - na siebie czy na firme ?
    Date: Mon, 8 Sep 2003 08:58:31 +0200

    "BigDario" <b...@N...o2.pl> wrote in
    message news:bjg4pj$cta$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > wykup samochodu tylko na siebie, jak wykupisz na firme to w sumie to co
    > zarobiles i tak oddasz panstwo pozniej, bo przy odsprzedazy zaplacisz
    > podatek od roznicy czyli np. kupiles za 5000 zl a sprzedasz za 30.000 zl ,
    > zatem zaplacisz podatek od 25.000zl plus do tego vat!

    dzieki za odpowiedz; a moze mi ktos powie czy jak kupie auto za 5 tys.
    faktura
    i za rok/dwa sprzedam je za 6 tys. faktura to mi sie US do tego przyczepi ?!

    kto mi kaze sprzedawac auto z faktura za 30 tys ? przeciez na fv moge wpisac
    6 tys. ...

    czy w takim wypadku jak auto jest kupione na firme to podatki placi sie
    od wartosci rynkowej czy od faktury ?!

    z drugiej strony - jesli od wartosci rynkowej to czemu jak kupuje auto
    na firme to amortyzuje kwote zakupu wynikajaca z faktury a nie z wartosci
    rynkowej ?!

    Pozdr!
    jO.