    From: "BigDario" <b...@N...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód po leasingu - na siebie czy na firme ?
    Date: Sun, 7 Sep 2003 22:34:48 +0200

    witam!

    wykup samochodu tylko na siebie, jak wykupisz na firme to w sumie to co
    zarobiles i tak oddasz panstwo pozniej, bo przy odsprzedazy zaplacisz
    podatek od roznicy czyli np. kupiles za 5000 zl a sprzedasz za 30.000 zl ,
    zatem zaplacisz podatek od 25.000zl plus do tego vat!
    druga sprawa to jak wezmiesz na siebie to zapomnij o jakichkolwiek kosztach
    i ich odpisach, chyba ze masz zamiar robic kilometrowke, wtedy wszystkie
    koszty ida z twojej prywatnej kieszenie, oblicz co ci sie kalkuluje, ja
    wybralem osobiscie opcje 1, czyli kupilem samochod osobiscie i mam gdzies
    koszty, nigdy one nie siegna (odpisy kwoty 10.000 zl) ktore musialbym
    zaplacic przy sprzedazy pozniejszej samochodu

    pozdr.
    dario

    Użytkownik "Jacek Orłowski" <J...@O...Com.SpamRemove> napisał w
    wiadomości news:bj733c$1568$1@News.K.PL...