  • Data: 2002-10-28 11:35:15
    Temat: Re: Samochod na firme i wystawianie FV
    Od: "roo" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mozesz rozszerzyc problem.
    > Pomimo dwoch postow nie bardzo rozumiem jaki masz kłopot.
    >
    > Karol

    Jestel laikiem w tym temacie i chce sie upewnic, ze: majac samochod na
    stanie - wszystkie rzeczy z nim zwiazane (paliwo, myjnia, naprawy) wrzucam w
    koszty - jako, ze moi klienci znajduja sie poza moim miastem musze tam
    dojezdzac. Chce sie upewnic, ze wystawiajac FV z ausluge dolicze koszty
    dojazdu stawka_za_km*km*VAT i nikt mi nie zarzuci, ze cos z tym jest nie
    tak - np. klient, ze mu za duzo policzylem za przyjazd - ja mu na to pokaze
    ustawowa stawke za kilometr i bede "czysty".

    Czy dobrze mysle ?